El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida posa en marxa una nova campanya de tardor en la que aposta altre cop pel públic de proximitat.



La campanya manté el mateix lema de l’estiu, ‘Lleida t’espera de nou. Vine i Viu-la’, i incorpora noves creativitats de natura, cultura i gastronomia per difondre els atractius del territori.

El Patronat de Turisme posa en marxa una nova campanya de promoció turística de cara a la temporada de tardor amb l’objectiu de seguir posicionant el Pirineu i les Terres de Lleida com un lloc per gaudir de les escapades de cap de setmana i els ponts festius en una destinació líder en oferta de natura, turisme actiu i activitats diverses que ofereix el conjunt del territori per a tots els públics en aquesta època de l’any.

La tardor arriba a les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida oferint un ampli ventall d’atractius naturals, sense oblidar la temporada de bolets, les mostres gastronòmiques, l’oferta cultural, el turisme actiu i una àmplia agenda d’activitats. La nova campanya vol continuar posant l’accent en aquesta varietat d’oferta de tardor després d’un balanç positiu de la campanya d’estiu, pendent encara d’avaluar en la seva totalitat els resultats en espera de poder disposar de les dades del comportament turístic global de l’estiu de juny a setembre.

La campanya està focalitzada prioritàriament en el públic de proximitat per incentivar fer escapades els caps de setmana i ponts festius. La campanya de tardor mantindrà el mateix lema de la campanya d’estiu, ‘Lleida t’espera de nou. Vine i Viu-la’, i estarà focalitzada en la promoció del territori i de les activitats que s’hi desenvolupen durant la temporada de tardor amb aquests tres apartats: gastronòmic, natura i activitats a l’entorn natural, i cultura i patrimoni cultural.

Comentaris